onsdag 15 september 2010

Får jag?


Får jag träffa dig ikväll? Jag har ingen anledning till det. Tänkte först gå runt det, tänkte råka springa på dig. Men nu är det bara så att jag inte orkar göra så. Antingen vill du träffa mig eller så vill du det inte.
Och vill du inte det så går jag nog hel ut ur det. När man var liten föll man jämt, men nu ska det va så jävla hemskt. Så, fastän du kanske säger ja baförvattva snäll-får jag träffa dig ikväll?
Får jag gå precis så nära att min axel stryker vid din arm? Jag vill inte vara jobbig eller så men jag är varm, och du ser kall ut. Får jag hoppa över orden om hur vädret kan förändras. Får jag kliva direkt på delen om hur allt sku kunna ändras? Dom kanske tror att vi är typ kära. Får jag gå precis så nära?
Sen, när vi har gått en timme, kan vi sitta på en bar? Se hockeyn på Dovas utan att se hockeyn, på Dovas.
Får jag luta mig närmre precis när det blir 2-0 till Finland? Kan vi köpa en öl till, som vi gör i Norrlands inland. När vi inte kan förklara hur gärna vi vill sitta kvar precis såhär. Kan vi gå till en bar
När jag är med dig blir min röst så gäll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar